
Obuolių sulčių skonis mieliausias lietuvių gomuriui. Tačiau savo vietą šaldytuvuose vis dažniau randa ir obuolių sultys su aronijomis, šaltalankiais ar rabarbarais. Į tokias sultis tiesiasi ir užsieniečių rankos, tad gamintojai vis labiau dairosi į kitų šalių rinkas.
Pernai Lietuvos sulčių gamintojai eksportavo produkcijos, kurią pardavė už 36,4 mln. litų. Didžiausia dalis mūsų šalyje spaustų sulčių parduota Vokietijai – už 12,1 mln. litų, Lenkijai – už 8,5 mln. litų. 2012-aisiais šie skaičiai buvo mažesni – svetur sulčių išvežta ir parduota už 16,5 mln. litų. 2011-aisiais išvežta 21,3 mln. litų vertės obuolių ir uogų sulčių, rašo „Lietuvos rytas“.
Į Rusiją įkėlė abi kojas
Pernai Rusijos rinka atsivėrė įmonei „Vaisių sultys“. Į ją iškeliauja apie 15 proc. bendrovės produkcijos. 2013-ųjų pavasarį ši įmonė pasinaudojo agentūros „Versli Lietuva“ teikiama 5 verslo kontaktų – potencialių verslo partnerių Rusijoje – paieškos paslauga.
Dvi iš penkių pažinčių netruko pereiti į verslo ryšius. Pernai spalį „Vaisių sultys“ jau vežė savo produkciją į Rusiją – „Ašan“ tinklą. Po mėnesio lietuviai sukirto rankomis su tinklu „Viktorija“.
Šiuo metu dėliojami paskutiniai taškai ir gludinamos detalės dėl bendradarbiavimo su dar dviem Rusijos maisto prekybos tinklais „Magnit“ ir „Krasnoje beloje“.
„Rusai teigiamai žvelgia į importinius produktus, ypač pagamintus Baltijos šalyse. Nuo senų laikų gerai atsiliepiama apie lietuvišką sūrį, kitus pieno ir mėsos gaminius. Apie sultis – taip pat.
Ten įvežtiniai produktai vietos gyventojams asocijuojasi su kokybe, nes jie žino, kad ES taikomi griežti kokybės reikalavimai“, – paaiškino „Vaisių sulčių“ direktorius Dmitrijus Čudakovas.
Visą straipsnį skaitykite www.lrytas.lt
www.verslilietuva.lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą