TELENORDI yra profesionalus kontaktų (skambučių) centras savo paslaugas Lietuvos ir užsienio šalių klientams teikiantis visą parą. Klientai aptarnaujami 7 kalbomis. Įmonė turi didelę patirtį įvairaus sudėtingumo klientų aptarnavimo bei telemarketingo projektuose. Šiuo metu įmonė intensyviai ieško galimybių plėsti savo veiklą Skandinavijos ir Vokietijos šalyse.
Plėtrai į Vokietiją, UAB „Telenordi“ pasinaudojo VšĮ „Versli Lietuva“ 5 kontaktų paslauga, kuria naudojantis pavyko užmegzti ne 5, o net 10 rezultatus žadančius kontaktus. Kaip teigia Lina Gylienė, „Versli Lietuva“ atstovė Vokietijoje, po plačios rinkos analizės, kuri padėjo identifikuoti galimybes klientui, kontaktams ir susitikimams buvo pasirinkta paroda Berlyne „Contact Center World 2014“ bei pasitelkėme partnerio – Stefan Schmitz, BWA asociacijos tarptautinių reikalų vadovą, kur labai pagelbėjo vykdant klientų paiešką.
„Esame maloniai nustebinti Linos veiklumo, energijos ir pastangų, siekiant kad įvyktų mūsų plėtros Vokietijoje proveržis. Jautėme nuolatinį rūpestį, domėjimąsi kaip mums sekasi, kaip praėjo susitikimai,“ – suteiktos paslaugos kokybę vertina Laurynas Savickas, „Telenordi“ vadovas.
Pasak L. Savicko, parodos metu turėjom susitikimų su maždaug 10 įmonių. Susitikimams iš Linos ir jos kolegų Vokietijoje pusės buvo ruoštasi, nes iš anksto buvo numatytas jų grafikas, pasiaiškinta dėl įmonių stendų vietos, kontaktuojamoms įmonėms buvo siųsta informacija apie TELENORDI. Todėl parengtas intensyvus susitikimų grafikas padėjo sudaryti gerą ir dalykišką įspūdį įmonėms, su kuriomis suorganizuoti susitikimai. Dalis kontaktuotų įmonių turi poreikį klientų aptarnavimo rusų, lenkų, Baltijos šalių, skandinavų kalbomis projektams, todėl tikėtina, kad šie kontaktai virs realiais rezultatais ar projektais.
www.verslilietuva.lt
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą