2014 m. birželio 26 d., ketvirtadienis

MAXIMA LT, UAB procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Deimantė Mitkuvienė


 
MAXIMA LT, UAB procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Deimantė Mitkuvienė
Įgyvendinant Paslaugų direktyvą, kiekvienoje valstybėje narėje įsteigti paslaugų kontaktiniai centrai. Jie suteikia galimybę paslaugų teikėjams, norintiems užsiimti verslu įvairiose Europos šalyse, elektroniniu būdu sutvarkyti reikiamus administracinius formalumus. Šią paslaugą Lietuvos verslui teikia VšĮ „Versli Lietuva“ įsteigtas Paslaugų ir gaminių kontaktinis centras (PGKC), su ja galima susipažinti www.verslilietuva.lt.
MAXIMA LT, UAB pirmoji Lietuvos įmonė pasinaudojusi šia paslauga jau įvertino jos privalumus verslui. Įmonės darbuotoja, būdama Vilniaus centriniame biure, neišeidama iš darbo vietos sutvarkė (papildė) dokumentus dėl alkoholio mažmeninės prekybos licencijos visoje Lietuvoje.  „214 MAXIMA LT bendrovės parduotuvių buvo aptarnautos greitai ir patogiai, sutaupytas brangus darbuotojų laikas. Nereikia eiti ar važiuoti į kiekvieno miesto savivaldybę, negaištamas vadovo laikas, nes darbuotojui, kuris turi elekroninį parašą suteikta galimybė patvirtinti dokumentus bei juos pateikti atsakingoms institucijoms“, - kalbejo MAXIMA LT, UAB procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Deimantė Mitkuvienė. Pasak jos, tai, kad vienas darbuotojas sutvarkė visą reikalingą dokumentaciją internetu didelis privalumas verslui, kuriam laikas yra vienas pagrindinių efektyvaus darbo rodiklių. Bendrovės atstovai pabrėžė, kad  ir toliau ketina naudotis šia paslauga.

www.verslilietuva.lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą